Probeer niet om de binnenzool te meten, dat lukt u toch nooit op de juiste manier. Kijk gewoon naar de afmetingen van welk paar sneakers dan ook in cm of chn. Gebruik die informatie om de juiste US maat te vinden in de maattabel. Bijvoorbeeld, een binnenzoollengte van 25 cm is bij Vans gelijk aan US maat 7. Doordat de meetmodellen per merk verschillen kunt u bij een ander merk een andere US maat krijgen.
Als u de verkeerde maat hebt gekozen.
We ruilen het graag voor u om.
Grootte | Borst (cm) | Taille (cm) |
---|---|---|
XS | 78.7-86.4 | 66-71.1 |
S | 88.9-94 | 71.1-76.2 |
M | 96.5-101.6 | 78.7-86.4 |
L | 106.7-114.3 | 88.9-96.5 |
XL | 116.8-121.9 | 101.6-106.7 |
XXL | 124.5-132.1 | 109.2-114.3 |
Polo Ralph Lauren Classic Crews Tee 2-Pack
Ralph Lauren S/S Crew Undershirt 3-Pack
Ralph Lauren S/S Crew Undershirt 3-Pack
Grootte | Taille (cm) |
---|---|
S | 71-76 |
M | 81-86 |
L | 91-97 |
XL | 102-107 |
XXL | 111-116 |
Polo Ralph Lauren Stretch Cotton Five Classic Trunks
Polo Ralph Lauren Stretch Cotton Five Classic Trunks
Ralph Lauren Classic Trunk 5-Pack
Grootte | Taille (cm) |
---|---|
XS | 66-71.1 |
S | 71.1-76.2 |
M | 78.7-86.4 |
L | 88.9-96.5 |
XL | 101.6-106.7 |
XXL | 109.2-114.3 |
EUR | US | VK | CM* |
---|---|---|---|
38 | 5 | 4 | 23.5 |
38.5 | 5.5 | 4.5 | 24 |
39 | 6 | 5 | 24.5 |
39.5 | 6.5 | 5.5 | 25 |
40 | 7 | 6 | 25.5 |
40.5 | 7.5 | 6.5 | 26 |
41 | 8 | 7 | 26.5 |
41.5 | 8.5 | 7.5 | 27 |
42 | 9 | 8 | 27.5 |
42.5 | 9.5 | 8.5 | 28 |
43 | 10 | 9 | 28.5 |
43.5 | 10.5 | 9.5 | 29 |
44 | 11 | 10 | 29.5 |
44.5 | 11.5 | 10.5 | 30 |
45 | 12 | 11 | 30.5 |
45.5 | 12.5 | 11.5 | 31 |
46 | 13 | 12 | 31.5 |
47 | 14 | 13 | 32.5 |
48 | 15 | 14 | 33.5 |
Ralph Lauren is een iconisch Amerikaans modemerk dat bekend staat om zijn klassieke stijl die een strakke, bekakte esthetiek combineert met de elegantie van de Engelse aristocratie. Het merk werd in 1967 opgericht door ontwerper Ralph Lauren en is sindsdien uitgegroeid tot een aantal merken zoals Polo Ralph Lauren, Ralph Lauren Collection en Lauren Ralph Lauren, die zich elk richten op verschillende marktsegmenten. De filosofie van het bedrijf: "Stijl is heel persoonlijk. Het heeft niets met mode te maken. Mode is snel voorbij. Stijl is voor altijd", weerspiegelt de toewijding aan tijdloze elegantie en vakmanschap van hoge kwaliteit.