Maattabellen Karl Kani

Hoe kies ik de juiste maat?

Probeer niet om de binnenzool te meten, dat lukt u toch nooit op de juiste manier. Kijk gewoon naar de afmetingen van welk paar sneakers dan ook in cm of chn. Gebruik die informatie om de juiste US maat te vinden in de maattabel. Bijvoorbeeld, een binnenzoollengte van 25 cm is bij Vans gelijk aan US maat 7. Doordat de meetmodellen per merk verschillen kunt u bij een ander merk een andere US maat krijgen.

Maattabellen van alle merken.

Zoekt u een ander merk?

Vindt het hier.

Twijfelt u over de maat? We helpen u graag.

+31 (97) 010280027

[email protected]

Passen uw schoenen niet? U hebt 30 dagen om ze te retourneren.

Als u de verkeerde maat hebt gekozen.

We ruilen het graag voor u om.

Welke maattabel zoekt u?

Karl Kani topjes - man

GrootteBorst (cm)LengteMouwlengte
XS476260
S49,563,561
M5266,0462,2
L54,668,663,5
XL58,471,164,5
XXL62,273,666,4
XXXL6676,267,3

Karl Kani broekjes - man

GrootteTaille (cm)Heupen (cm)EURVKUS
XS60-6583-8832/342/40/1
S65-7088-9336/386/83/5
M70-7593-9840/4210/127/9
L75-8098-10344/4614/1611/13
XL80-85103-10848/5016/1815/17
XXL85-90108-11252/5418/2019/21

Karl Kani topjes - vrouw

GrootteTaille (cm)Heupen (cm)EURVKBuste
XS60-6583-8832/342/478-83
S65-7088-9336/386/883-89
M70-7593-9840/4210/1289-94
L75-8098-10344/4614/1694-99
XL80-85103-10546/5016/1899-103

Karl Kani broekjes - vrouw

GrootteTaille (cm)Heupen (cm)
XS60-6583-88
S65-7088-93
M70-7593-98
L75-8098-103
XL80-85103-108

Karl Kani

Karl Kani staat bekend als de "Vader van de Urbanwear" en wordt beschouwd als de visionair achter veel van de eerste stappen in de mode. Het merk werd in 1989 in Brooklyn, New York opgericht door de toen 19-jarige Carl Williams, die als eerste het concept van losse jeans introduceerde. Vandaag de dag wordt het merk Karl Kani wereldwijd erkend en wordt het beschouwd als een iconisch merk als het gaat om streetwear van hoge kwaliteit en hiphopmode. Karl Kani werd geïnspireerd door hiphop en straatcultuur, maar in die tijd was het onmogelijk om kleding in deze stijl te vinden. Daarom besloot hij zijn eigen kleding te maken en begon al snel bestellingen aan te nemen van vrienden en onbekenden. Toen de vraag van het publiek groeide, kreeg hij het vertrouwen om zijn passie fulltime na te jagen en veranderde hij zijn naam in Karl Kani.Onder deze nieuwe naam verhuisde hij in 1989 naar Los Angeles om zijn passie nog intensiever na te jagen. Tegenwoordig is het merk Karl Kani internationaal uitgebreid naar 25 landen in Europa en heeft het alleen al in Japan 13 flagship stores, waaronder een in Harajuku2. In tegenstelling tot veel andere topmerken is Karl Kani trouw gebleven aan zijn merk. Zijn passie voor kwaliteit, design en vakmanschap betekent dat Kani altijd de wortels van het merk in ere heeft gehouden en nog steeds veel van zijn kledingstukken in de Verenigde Staten maakt.